Jak schudnąć po porodzie? Przypięty

Wskazówki, jak wrócić do formy, bez stresu, rozpocząć zdrową dietę i trochę ruchu. Po ciąży organizm stopniowo odzyskuje równowagę: aby wrócić do formy wystarczy przestrzegać zdrowej diety i trochę się poruszać. Żadnej diety, jeśli karmisz piersią: dziecko potrzebuje wielu składników odżywczych ważnych dla prawidłowego rozwoju, a Ty potrzebujesz tak dużo energii.

Jak stracić kilogramy po urodzeniu

W czasie ciąży ciało kobiety nieuchronnie zmienia się, aby mieć miejsce u dziecka, które się urodzi. Zwykle lekarze radzą zadowalać się przyrostem masy ciała nieprzekraczającym 12 kg, ale nawet wtedy, gdy jest to zrobione, każda rodząca kobieta, patrząc w lustro, nie może zrobić mniej zauważonych nowych form, nagromadzenia tłuszczu, zatrzymywania wody , zmiany, które wydają się nie mieć dalszego postępu.

W rzeczywistości organizm potrzebuje czasu, aby przystosować się do „rewolucji”, która przeszła w ciągu 9 miesięcy ciąży i po urodzeniu. Powrót do formy nie jest tak trudny, jak myślisz, po prostu spójrz na kilka sztuczek i nie zniechęcaj się.

Jak uzyskać ​​kształt po urodzeniu

Oto wiele przydatnych wskazówek, od diety po aktywność fizyczną, aby schudnąć po porodzie.

Kobieta karmiąca piersią musi się zdrowo odżywiać i nie stosować rygorystycznej diety, ponieważ potrzebuje energii i całego szeregu składników odżywczych, które poprzez mleko przenoszą noworodka (wapń, żelazo itp.). Dieta śródziemnomorska jest najbardziej odpowiednia w tej delikatnej i ważnej fazie życia kobiety, ponieważ składa się z owoców, warzyw, ryb, białego mięsa.

O tłuszczu nie wspomniałem, podobnie jak słodycze, ale także kawa i sól, które mają tendencję do odwadniania organizmu. Banditi to także napoje alkoholowe i bezalkoholowe słodzone, bo bardzo kaloryczne. Wino jest dobre od czasu do czasu, ale jeśli go unikniesz, jest lepiej. W takich przypadkach zawsze najlepiej jest skorzystać z pomocy dietetyka.

Staraj się chodzić jak najwięcej

Zwłaszcza przez pierwsze 40 dni po porodzie, bez zbędnego stresu. Jeśli masz czas, spaceruj z dzieckiem, aby poruszanie się było przyjemniejsze. Jeśli kochasz wodę, możesz podążać za kursami w basenie, które pomogą wysuszyć sylwetkę i zwalczyć retencję wody. Po kilku miesiącach od urodzenia możesz zająć się czynnościami w słodkim tempie i uczestniczyć w co najmniej czwartej przed wykonaniem wizytówki.

Dopiero gdy poczujesz się gotowy, nawet psychicznie, możesz ćwiczyć w sposób bardziej intensywny, bez przesady. W pierwszych miesiącach po urodzeniu bezwzględnie odradza się stosowanie mięśni brzusznych. Świetnym ćwiczeniem, które sprawia, że ​​odzyskujesz pewność siebie swoim ciałem, jest trening miednicy podłogowej, która podczas porodu przechodzi bezstresowo obojętnie i dlatego musi odnaleźć swoją naturalną elastyczność.

Teraz na wielu siłowniach są kursy do zrobienia, podążając za dzieckiem, może w torbie lub w wózku, jeśli na przykład nie ma nikogo, kto wychodzi. Kursy w grupie są najlepsze, bo inni mają jedną motywację, żeby robić to lepiej, a także dlatego, że szkolenie w firmie jest zdecydowanie przyjemniejsze. Również w ten sposób siłownia staje się okazją do wymiany informacji z innymi mamami.

Lubisz masaż?

Jeśli uwielbiasz masaż, możesz regalarvene komuś, rodzaj drenażu limfatycznego, aby spróbować złagodzić rozstępy i spuścić tłuszcz z łożysk. Poprawisz nawet krążenie.

Pij co najmniej dwa litry wody dziennie, aby nawodnić organizm i wspomóc drenarsi . Oprócz wody pić również wlewem trawiennym i uspokajającym np. Z rumianku na dobry wieczór. Ponieważ to nie jest woda, postępuj zgodnie z zaleceniami lekarza, zwłaszcza jeśli karmisz piersią przy piersi.

Nie waż się w tym czasie, ponieważ jest to bezużyteczne. Utrata wagi będzie musiała być łagodna i stopniowa, a nie nagła. Jeśli jej nie można zrobić mniej wspiąć się na wadze, zrób to raz na tydzień, w celu oceny ewentualnego postępu.

Natychmiast po porodzie załóż pas, który złagodzi ból pleców i będzie podtrzymywał dno miednicy bez żadnych ograniczeń, zwłaszcza jeśli przeszedłeś przez szwy. Noś go przez pierwsze 10 dni po porodzie, a odniesiesz duże korzyści.

Aby uelastycznić skórę po porodzie, należy dobrać krem do kolagenu lub różowego piżma lub dobry olej do migdałów.

Komentarze |0|

Legenda *) Pola oznaczone gwiazdką są wymagane
**) Możesz używać tych znaczników i atrybutów HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
Kategoria: Odchudzanie