Odchudzanie po ciąży po ciąży Przypięty

Szukasz sposobu na odchudzanie po ciąży, ale nie znalazłeś jeszcze właściwej rady, aby schudnąć? Trafiłeś we właściwe miejsce. Wspólnie odkryjemy czym jest prawidłowe odżywianie i aktywność fizyczna idealna do osiągnięcia celu, ale także jak spuścić nagromadzony płyn, przyspieszając metabolizm i eliminując toksyny. Wreszcie suggerriremo dieta po porodzie traci około 4 funtów miesięcznie bez odczuwania głodu.

Wskazówki dotyczące utraty wagi bezpośrednio po porodzie

Zadzwoń po ogólną poradę, taką jak pozostanie na diecie, uprawianie sportów, picie dużej ilości wody … to, czego potrzebujesz, aby schudnąć po ciąży, to wskazówki, aby skutecznie odchudzić i dietę po porodzie. Więcej funtów do stracenia, bardziej złożona strategia powrotu do formy, również dlatego, że wynik końcowy musi być stabilny, a nawet lepiej, ostateczny.

Ale zanim włożysz się w głowę, jedno: tycie w ciąży jest normalne, nie rób tego, aby odstraszyć wiele funtów więcej niż widać na wadze, ani tłuszczu na brzuchu, biodrach i udach. Przed tobą wiele kobiet przeszło przez to, a wielu z nich udało się odzyskać fizyczną formę, jaką miały przed porodem.

Utrata wagi po ciąży: co jeść

Aby schudnąć po porodzie, musisz zacząć od odżywiania. Pierwsza zasada jest taka, że ​​zakaz stawiania tłustych zwierząt, smażonych, zbyt bogatych dodatków i jedzenia w pudełku, które zawiera zbyt dużo soli. Drugą zasadą jest zastąpienie chleba ciastkami ryżowymi. Na początku będzie to trudne, ale nie musisz się zbytnio dostosowywać. Jedno z tych ciast ma tylko 25 kalorii i łatwiej jest określić ilościowo spożycie energii niż jeden chleb.

Trzecią zasadą jest zmniejszenie ilości makaronu lub ryżu: jeśli zjadłeś funt, zmniejsz do 90 g, ale nie jedz mniej niż 80 g, jeśli jest to jedyne danie w posiłku. Przyprawa do pierwszej powinna być lekka: bardzo dobry sos pomidorowy, bazylia pesto i warzywa. Raz za każdym razem można delektować się daniem z sosem mięsnym przygotowanym z chudego mięsa i 1 łyżką oliwy z oliwek extra vierge, ale nie obejmuje to całkowicie sosów kiełbasianych lub gotowanych z innym tłuszczem mięsnym, przyprawami maślanymi i tłuszczem serowym.

I oto czwarta zasada: przyprawy. Na cały czas trwania diety zakazane są takie zwierzęta jak masło, smalec roztopiony i smalec. Zdecyduj się na oleje roślinne jako olej extra virgin z oliwek i olej kokosowy. Uwaga: są to składniki bardzo kaloryczne, dlatego ważne jest, aby odmierzyć ilość i nie płacić za nie w przypadku. Ta zasada może mieć wpływ na utratę wagi, a jej całkowity brak. Używaj tylko 2 łyżek oleju dziennie: distrubuiteli do przyprawiania potraw i gotować. Resztę spróbuj zastąpić olejem cytryną, octem, sosem sojowym i musztardą, które są lekkimi i mało kalorycznymi dressingami.

Aktywność fizyczna w celu utraty wagi po ciąży

Teraz, gdy dowiedzieliśmy się, jak schudnąć po ciąży poprzez regulację odżywiania, możemy przejść do aktywności fizycznej. Zbyt wiele razy usłyszysz, że jest to ważne, ale tego rodzaju fizyka robi i na jak długo?

Możesz schudnąć również pozostając w bezruchu, ale zostawić nie tylko nagromadzony tłuszcz, ale także masę beztłuszczową, jaką jest mięsień. Ponadto ćwiczenia fizyczne pomagają spalać kalorie (pozwalając nam jeść jak najwięcej) i przyspieszać metabolizm (który przy życiu siedzącym ma tendencję do spowolnienia). Ale korzyści nie kończą się na tym, ponieważ dzięki sportowi rozmiękczona skóra, którą tworzysz, gdy tracisz tłuszcz, tonizuje, a spożycie tłuszczu w ciąży jest zastępowane przez mięśnie.

Ale jakie ćwiczenia fizyczne wykonywać po porodzie? Ideałem byłoby połączenie aktywności aerobiku (pływanie, bieganie, szybki chód, jazda na rowerze) z beztlenowym (ćwiczenia na mięśnie). Aby uzyskać idealne wyniki, należy wykonywać pierwsze 3 razy w tygodniu, co drugi dzień, przez czas dłuższy niż 40 minut. Z kolei aktywność beztlenową można wykonywać na siłowni lub w domu przez co najmniej 20 minut w dni, w których nie uprawia się ćwiczeń aerobowych. Przykład ? Wypróbuj nasze ćwiczenia, aby ujędrnić pośladki.

Komentarze |0|

Legenda *) Pola oznaczone gwiazdką są wymagane
**) Możesz używać tych znaczników i atrybutów HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
Kategoria: Odchudzanie